Vodní zkouška ZVP1 a Český pohár ZTV

V loňském roce po návratu od moře jsme s hlubockou partou trénovali vodní práce, celé cvičení jsem se snažil řídit, docela se dařilo, následkem toho bylo že všichni zkoušku splnili, ale já s Jezzabelle která vodu miluje nade vše jsme nesplnili limit pro národní ZVP1, byla to zkušenost a moje chyba, Jezz jsem to trochu zprotivil, zařekl jsem se že tuto zkoušku nepotřebuji. No jo, ale to bych nebyl já a nechal jsem se přesvědčit a ke zkoušce znovu nastoupil a i přesto že mi Jezz nechce nosit pádlo, jsme zkoušku splnili, po dlouhé době získali zkoušku a já měl dobrý pocit, protože to Jezzabelle fakt bavilo a všechno udělala, tak jako když doma na Mydláku plave s Veronikou a za Veronikou a za mnou a za míčkem atd:) fotky v odkazu na ´"andělské rajče"

https://andelata.rajce.idnes.cz/ZVP_srpen_2014_Spaleniste/


Na Český pohár ZTV jsem se snažil připravovat celé léto (i tu vodu jsem kvůli tomu nechtěl dělat). Tento závod se konal v přátelském prostředí brigády Vysočina v Pelhřimově. Poslušností jsme tak nějak prošli. Bohužel v prvním speciálu jsem svou nervozitu přenesl na Jezz a utavil ji hned v prvních patnácti minutách. Takže dvě osoby v prvním speciálu a jedna osoba v terénu druhém bylo naše maximum. Startovní číslo osm se tedy opakovalo i v celkovém pořadí, přesto jsme obdrželi krásné ceny, tak jak je prý v Pelhřimově zvykem. Určitě se tam zas někdy podíváme. Výsledky a reportáž v následujícím odkaze.

https://www.zachranari.cz/cs/8/548/plan-akci-szbk-cesky-pohar-ztv/

https://www.zachranari.cz/cs/32/134/cp-v-terenu/


Chovatelská stanice JEZZABELLE

Tyršova 127
373 44 Zliv

alternativně Zlatá Koruna
+420 602 753 153 prochazka.frana@email.cz
Vytvořeno službou Webnode