Štěňata jsou v plánu!!!!

Jak jsem již avizoval, máme v plánu krásný vrh trpasličích pinčů, náš vrh B, matkou bude podruhé a naposledy naše Gina, Una Donna von Burg Wildenstein. Otce jsem vybíral dlouho. Nakonec jsem natrefil díky paní Staňkové na psa jménem Boa MI Red & Wal, který odpovídá mým požadavkům: výborný rodokmen (děda je z výborné a dnes již legendární chs z Izraele), plnochrupý, šavlovitě nesený ocásek, tmavé oko. Přesně tyhle požadavky náhodou splnil pes, který je v ČB, setkal jsem se s majitelkou a tímto potencionálním "ženichem". A to co je pro nás důležité, tedy ještě povaha, mi potvrdilo, že ten je opravdu vhodný pro naši Ginu.

Majitelé manželé Urbánkovi dříve absolvovali několik výstav, dokonce získali i titul Junior šampiona ČR, bohužel pak vše zastavila covidová doba, poté již měli jiné starosti, možná díky tomu tento pes nebyl v chovu použit tolikrát jako jiní krycí psi, kteří jsou více vidět a více se o nich ví. Nyní Boa absolvuje zdravotní vyšetření, které má i Gina, tedy kontrolu očí a patel. Předpokládám, že vše bude čisté.

Chovatelská stanice JEZZABELLE

Tyršova 127
373 44 Zliv

alternativně Zlatá Koruna
+420 602 753 153 prochazka.frana@email.cz
Vytvořeno službou Webnode