Mistrovství Maďarska záchranných psů 2014

Ve dnech 17-19.10.2014 jsme startovali v kategorii RHTA na 10. mistrovství Maďarska záchranných psů. Přes 500 kilometrů tam a zas zpět bylo sice náročných, ale za tu zkušenost to stálo.

Jezzabelle byla hlášená jako háravá fena, takže jsem původně myslel, že start poslední den bude výhodou, budu si moct omrknout terén, okouknout konkurenci a tak. Vše bylo jinak, háravé feny si nevyzkouší ani plac na poslušnost, takže jsem nastupovali do zcela cizího terénu. Záviděl jsem ostatním první den, kdy krásně pršelo, což je pro nás krásné počasí, od soboty pak bylo babí léto, poslušnost při startu v poledne rozpálená, takže jsem se snažil Jezz trochu vzbudit, ale horko jí prostě nesedí. V sutině pak předvedla naše letošní maximum, takže ze dvou osob našla pouze tu ve vlaku. Před limitem jsem to ukončil, i rozhodčí z Japonska pan Murase mi dal za pravdu. Již několikrát jsme se s tímto rozhodčím setkali na Spáleništi, příjemný chlapík se synem, který tlumočí z japonského jazyka do jazyka německého, takže Veronika se překladem ani moc nemusela namáhat, domluvil jsem se i já pomocí mé němčiny a angličtiny, taktika nebyla zas tak složitá, Veronika ji na něj vychrlila, čímž byl zaskočen nejen japonský mladík, ale jeho otec pan Murase mi pak dal pěknou známku za taktiku, kterou si myslím jsme i dodrželi.

Dokonce jsme se potkali se starší sestrou Jezz, slovenskou záchrannářkou Christmas Bell Black Brianta, a jelikož také hárala, tak jsme měli společnou poslušnost, tak trochu přes kopírák:) takže níže společné foto s Ivanem Londarevem a jeho flatkou. Další fotky jako obvykle

jezzabelle.rajce.idnes.cz/Mistrovstvi_Madarska_aneb_Brianty_v_akci/

chyko.rajce.idnes.cz/Mistrovstvi_Madarska_17.-19.10.2014/

andelata.rajce.idnes.cz/Mistrovstvi_Madarska_17.-19.10.2014/

www.jihocestizachranari.cz/clanky/jihocesi-v-madarsku_268.html

Chovatelská stanice JEZZABELLE

Tyršova 127
373 44 Zliv

alternativně Zlatá Koruna
+420 602 753 153 prochazka.frana@email.cz
Vytvořeno službou Webnode