Klubová výstava pinčů a bonitace, Uhříněves, Pesopark

Na tuto výstavu jsem nejprve přihlásil naši Figinu, dokonce s tím, že splníme chovno st a absolvujeme zde bonitaci. Když jsem viděl v otevřené třídě nulový počet fen, tak jsem dohlásil Ginu.

Gina splnila očekávání a dostala V1 CAC, již její čtvrtý, bohužel jen z klubových výstav, na mezinárodkách se nám nedařilo.

Ginu jsem předváděl sám, šla v klidu, přeci jen už má něco za sebou. Figinu jsem tentokráte svěřil Veronice, pro kterou to byla výstavní premiéra. Figina byla s Verčou o něco jistější, ale na víc než VD to nebylo, s výsledkem se nedá než souhlasit. Časem to bude lepší. 

Bonitaci jsem s Figinou zvládl již já, nyní má v rodokmenu potvrzenou chovnost. 

Fotky a videa z výstavy:

www.youtube.com/@ChsJezzabelle/videos

jezzabelle.rajce.idnes.cz/Klubovka_pincu_Pesopark/

Chovatelská stanice JEZZABELLE

Tyršova 127
373 44 Zliv

alternativně Zlatá Koruna
+420 602 753 153 prochazka.frana@email.cz
Vytvořeno službou Webnode